Børnehusene i Stoholm
Formiddagsleg i vuggestuen.
Formiddagsleg i vuggestuen.
Vi holder afslutning for Simon, som starter i børnehave på mandag d. 1. maj.
Vi tegner en fin tegning til Niclas 🖍✏️
Vi tegner en fin tegning til Niclas 🖍✏️
I formiddag leger vi inde i børnehaven😊👫👫👫👫
I formiddag leger vi inde i børnehaven😊👫👫👫👫
I formiddag leger vi inde i børnehaven😊👫👫👫👫
Skattejagt og leg
Vi maler eventyrkasser
Påfuglene fejrer Isabella og Marius' 5 års fødselsdag.
Vi maler eventyrkasser
Vi maler eventyrkasser
Børnehusene Stoholm

Den pædagogiske dagligdag tager udgangspunkt i en inkluderende praksis, hvor omsorg, nærvær og fællesskaber er vigtige elementer. Samtidig er målet at styrke barnets selvstændighed og udvikling gennem leg og planlagte pædagogiske aktiviteter.

 

Alle børn har ressourcer og er unikke. Barnet er i en kontinuerlig udvikling, hvor det pædagogiske miljø har stor indflydelse.

Vi tænker inkluderende og skaber plads til alle ud fra den tanke at alle har behov for at være en del af et fællesskab og have relationer, for at kunne udvikle sig.

Læringsmiljø
Projekt "Tusindben": Fernisering

Læringsmiljø fremhæver læringen som det centrale i miljøet og læring foregår i særligt indrettede og pædagogiske tilrettelagte rammer, der strukturerer læringen.

Læring referer til ”dét at lære sig selv de kundskaber og færdigheder, man har brug for, idet man tager aktiv del i læreprocessen”. Læring knytter sig altså til, hvordan børn bedst lærer fagligt, socialt og personligt, samt hvordan de selv er aktive i læringsprocessen.